November

Herregud det är redan November!! Bara en månad kvar tills man ska börja julpynta typ :o Helt galet!! Tycker att oktober bara försvann, och halloween..Ingen halloween känsla alls! Vi har typ plockat fram TVÅ lyktor, thats all! Helt sjukt dåligt! :( Och ingen riktig pumpa iår heller.. Fyfan, SKANDAL! Jag ÄLSKAR halloween. Men jag antar att det varit så mycket runt omkring så man har bara inte orkat fixa nåt.. ;/ well well, better luck next year? Aja nu sitter jag här, i mörkret. Haha. Kollade på "Chernobyl Diaries" igår, måste säga att den var riktigt bra! Många håller inte med om det men det förstår jag inte! Se den! Var i stan också igår, med Sainey & Emily :) Superkul!! Sprang runt i alla möjliga affärer förutom Buttericks - just den affären vi skulle till ifrån början haha, typiskt. Men det var kö utanför så vi orkade fan inte stå där & glo.. Blev istället några besök till Blue Fox, C.U.M, Beyond Retro, Shock osv osv :) Roligt!

Nu tror jag att jag ska glutta lite i min skvallertidning som babe precis köpte åt mig ;) hihi! pöss!

Inte mycket smink idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0